The Death and Life of John F. Donovan 9


 

زَویه (گزَویه) دُلان، پسرکِ نابغه‌ی کانادایی، بعد از پنج فیلمِ بلند فرانسه‌زبان (25 سال سن!)، دارد روی پروژه‌ی تازه‌اش کار می‌کند. یک فیلم انگلیسی زبان (The Death and Life of John F. Donovan) با حضور جسیکا چستن و کیت هَرینگتون. «مامی»، تازه‌ترین فیلم دُلان، به‌طور مشترک با «وداع با زبانِ» گدار، جایزه‌ی هیأت داوران کن 2014 را گرفت. موقع جشنواره و همزمان با اعلام خبر این جایزه، یکی از کایه‌ای‌ها (اگر اشتباه نکنم) توئیت کرد: دُلان و گدار، عجب ترکیبی! توئیت‌های دیگر مصاحبه‌های پیشین دُلان را هدف گرفتند که گفته بود علاقه‌ای به فیلم‌های گدار ندارد و نتوانسته فیلمی از او را تا آخر ببیند!


‎پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 ‎افکار در “The Death and Life of John F. Donovan

  • محمّد

    سلام. با این کامنت، فقط، خواستم دیگر خواننده‌ی در سایه نباشم اگر اجازه دهید.
    خیلی‌وقت است که خواننده‌ی م و در مطبوعات، اگر جایی مطلبی (به‌ویژه ترجمه) ازتان دیده‌ام، خواسته‌ام سَرِ صبر بخوانم (حدس می‌زنم این، بیش‌تر، برمی‌گردد به کیفیتِ حساسیتی که به ترجمه نشان می‌دهید). بااین‌حال نمی‌دانم چرا اظهارِ وجود! نمی‌کردم.

  • محمّد

    سلام. با این کامنت، فقط، خواستم دیگر خواننده‌ی در سایه نباشم اگر اجازه دهید.
    خیلی‌وقت است که خواننده‌ی م و، در مطبوعات، اگر جایی مطلبی (به‌ویژه ترجمه) ازتان دیده‌ام، خواسته‌ام سَرِ صبر بخوانم (حدس می‌زنم این، بیش‌تر، برمی‌گردد به کیفیتِ حساسیتی که به ترجمه نشان می‌دهید). بااین‌حال نمی‌دانم چرا اظهارِ وجود! نمی‌کردم.